اطلاعیه شماره 3

تمامی دستگیر شدگان اخیر باید از زندان آزاد شوند

وسیعا به تجمعات اعتراضی خانواده های دستگیر شدگان اخیر در مقابل زندان اوین بپیوندیم


امروز 20 تیرهمچون روزهای دیگر تعدادی از خانواده های دستگیر شدگان 18 تیر و دیگر دستگیر شدگان اعتراضات اخیر در مقابل زندان اوین و دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی تجمع کردند. بنا به خبر ها دستگیر شدگان 18 تیر به کلانتری 148 و آگاهی شاپور و ستاد پیگیری اطلاعات منتقل شده اند. آمار دقیقی از دستگیر شدگان اخیر و دستگیر شدگان هجده تیر در دست نیست. گفته میشود حدود 3 هزار نفر در اعتراضات اخیر دستگیر شده اند. اما جمهوری اسلامی تعداد این دستگیری ها را 2500 نفر گزارش کرده است که 2000 نفر آنها آزاد و 500 نفر دیگر قرار است در این هفته دادگاهی شوند. تعداد دستگیر شدگان هجده تیر نیز حدود 150 نفر گزارش شده است. خانواده های دستگیر شدگان اخیر اعلام کرده اند که تا آزادی عزیزانشان از زندان به تجمعات خود ادامه خواهند داد. دو روز پیش نیز این خانواده ها در مقابل زندان اوین تجمع داشتند و هنگامیکه قاضي حيدري فر با ماشین سفید رنگ خود از زندان خارج میشد جلوي ماشين او را گرفتند و خواهان آزادی فوری دستگیر شدگان اخیر شدند. گفتنی است که حیدری فر همان فردی است که در سال 84 بازجویی کارگران دستگیر شده شرکت واحد را عهده دار بود و شماره حساب سندیکای شرکت واحد را مسدود اعلام کرد.

خانواده های دستگیر شدگان اخیر اعلام کرده اند که تا آزادی تمامی دستگیر شدگان از زندان به تجمعات خود ادامه خواهند داد. در تجمع اعتراضی روز هجده تیر نیز در پارک لاله مردم از تجمع برای آزادی دستگیر شدگان در این هفته در مقابل زندان اوین یکدیگر را خبر میکردند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی همه انسانهای آزادیخواه را به مبارزه وسیع و گسترده برای آزادی فوری تمامی دستگیر شدگان اخیر و همه زندانیان سیاسی از زندان فرا میخواند. باید با تجمعات هر روزه خود در مقابل زندان اوین و پیوستن به جمع خانواده ها بر فشار خود بر روی رژیم برای آزادی فوری دستگیر شدگان اخیرشدت دهیم. باید خواست آزادی فوری بازداشت شدگان اخیر را در صدر خواستهای اعتراضی خود قرار دهیم و در تظاهراتهای شبانه و در اجتماعات هر روزه مان در مقابل اوین بر روی این خواست پای فشاریم. باید همه جا را با شعار دستگیر شدگان اخیر باید فورا آزاد شوند. زندانی سیاسی آزاد باید گردد پر کنیم. باید مبارزه ای وسیع و گسترده را برای رها کردن دستگیر شدگان اخیر از زندان و برای آزادی تمامی زندانیان سیاسی از زندان شکل دهیم. کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی برای آزادی فوری و بدون قید و شرط تمامی دستگیر شدگان اخیر و همه زندانیان سیاسی تلاش میکند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی تلاش میکند تا اسامی و مشخصات تمامی دستگیر شدگان اخیر را جمع آوری کند و پیگیر وضعیت آنها و آزادی تمامی آنها از زندان باشد. به ضمیمه اسامی تعدادی از دستگیر شدگان اخیر آورده شده است با این کمیته برای تهیه اسامی تمامی دستگیر شدگان اخیر و همه زندانیان سیاسی همکاری کنید.



کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي

مرگ بر جمهوري اسلامي

زنداني سياسي آزاد بايد گردد

20 تیر ٨٧- 11 ژوییه ٢٠٠٩

http://free-zendaniseyasi.blogspot.com/

shahla_daneshfar@yahoo.com

No comments: