از اعتراض و خواستهاي زندانيان سياسي در زندان گوهر دشت و دستگرد اصفهان حمايت کنيم

زنداني سياسي آزاد بايد گردد
جمعي از زندانيان سياسي در زندان گوهردشت کرج و دستگرد اصفهان در اعتراض به سرکوب اعتراضات مردم و در اعتراض به دستگيريها و تشديد فشار بر روي زندانيان سياسي از تاريخ ٣٠ خرداد تا ١ تير اعلام اعتصاب غذا کرده اند. آنها طي بيانيه اي خواستهاي خود را اعلام داشته و خواستار حمايت از اعتراضشان شده اند. کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي حمايت خود را از خواستهاي بر حق اين زندانيان ٬ از جمله خواست توقف فوري اعدامها٬ خواست برداشتن فشار از روي زندانيان سياسي در زندان و اعزام هياتي بين المللي براي بازرسي از زندانهاي رژيم اسلامي و آزادي فوري و بدون قيد و شرط همه زندانيان سياسي٬ اعلام ميکند و از همه انسانهاي آزاديخواه ميخواهد که از خواستهاي اعتراضي اين زندانيان وسيعا حمايت و پشتيباني کنند.

کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
٤ تير ٨٧- ٢٤ ژوئن ٢٠٠٨
0044 777 98 98 968
http://free-zendaniseyasi.blogspot.com


متن نامه زندانيان سياسي زنداني گوهر دشت و دستگرد اصفهان:
از خواستهاي برحق ما زندانيان سياسي در زندان گوهردشت و اصفهان حمايت کنيد.

ما جمعي از زندانيان سياسي در زندان گوهر دشت کرج و دستگرد اصفهان٬ در اعتراض به سرکوب اعتراضات بخش هاي مختلف مردم٬ در اعتراض به دستگيري انسانهاي معترض و آزاديخواه به جرم مبارزه براي حقوق حقه خود ودر اعتراض به فشار بر روي زندانيان سياسي در زندانها- از طرف عوامل فشار و اختناق در زندانهاي کشور٬ از تاريخ ٣٠ خرداد تا ١٠ تير دست به اعتصاب غذاي سياسي زده ايم.
موارد اعتراض و خواستهاي ما به قرار زير است:
١- ما به عدم به رسميت شناختن زندانيان سياسي از سوي جمهوري اسلامي معترضيم
٢- ما به ادامه سرکوبهاي خشن زندانيان سياسي و ايجاد عمليات رواني بر عليه خانواده هاي زندانيان سياسي اعتراض داريم.
٣- ما به نگهداري زندانيان سياسي در کنار بزهکاران٬ قاتلين و اشرار معترض هستيم. گذاشتن زندانيان سياسي در کنار زندانيان خطرناک و معلوم الحال را بخشي از فشار سازمانيافته بر روي زندانيان سياسي ميدانيم و خواهان جداشدن فوري محل نگاهداري زندانيان سياسي از ديگر زندانيان هستيم.
٤- ما خواهان توقف فوري اعدامها هستيم
٥-ما خواهان اعزام هياتي از طرف سازمان ملل يا عفو بين الملل جهت ديدار با زندانيان سياسي و پذيرش اين اصل از طرف حکومت اسلامي هستيم.
٦- زنداني سياسي بايد بدون قيد و شرط آزاد گردد.
زندانیان سیاسی زندانهای گوهردشت کرج و اصفهان:
شهلا زرین فر، شهناز کی پور،آزاده گرای،صالح کهندل، حمید بنازاده، اصغر بنازاده ،منصور رادپور، علی جان گرایی، محسن گرایی، محمد نیک بخت (اصفهان)،کریم معروف عزیز، ارکان گل تکین، صابر مامدی، رفیق عموزاده، هارون دوانی،ناصر یوسفی ، احمد یوسفی،رضا مقدم ،کریم قادری، کاوه مکوند، طالقان جایباقو، خالد حردانی، شهرام پور منصوری، فرهنک پورمنصوری، مجید گل آوایی(اصفهان)، علی مولائی(اصفهان) ، مجید جلالی (اصفهان)، مهدی پولادی(اصفهان)،عمار حمیدی پور(اصفهان)، رضا عبدالکریمی (اصفهان)، محمود استادی(اصفهان) ،حمید جلالی (اصفهان)٬ سعيد شاه قلعه٬ هاشم شاهين نيا٬ حميد محمدي

٤ تيز 1387

No comments: