احکام زندان براي ٤ نفر از کارگران شرکت واحد محکوم است

جمهوري اسلامي براي ٤ نفر از کارگران شرکت واحد آقايان عطا باباخاني٬ سعيد ترابيان٬ يعقوب سليمي٬ و علي زاده حسيني احکام زندان صادر کرده است. جرم اين کارگران شرکت در اعتصاب زمستان ٨٤ است و به اين جرم دادگاه انقلاب تهران٬ اين کارگران را بيشرمانه و تحت عنوان اقدام عليه امنيت ملي به ٦ تا ١٤ ماه حبس تعليقي محکوم کرده است. اين اقدام جمهوري اسلامي يک گستاخي آشکار در حق اين کارگران و در حق کل طبقه کارگر و کل جامعه است و بايد با اعتراض گسترده کل مردم پاسخ بگيرد.

کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي صدور احکام براي کارگران شرکت واحد را شديدا محکوم کرده و خواهان لغو فوري اين احکام و آزادي فوري و بدون قيد و شرط منصور اسانلو رئيس هيات مديره سنديکاي شرکت واحد و تمامي زندانيان سياسي از زندان است.

کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي همه کارگران٬ بويژه هفده هزار کارگر شرکت واحد و همه بخش هاي جامعه را به اعتراض گسترده عليه صدور اين احکام و مبارزه براي لغو فوري آنها فرا ميخواند. بايد با تجمع خود در مقابل دادگاه انقلاب تهران٬ با پخش تراکت و اطلاعيه در اتوبوسها و در سطح شهرها و در دانشگاهها و در همه جا انزجار خود را از اين اقدام بيشرمانه جمهوري اسلامي اعلام کنيم. بايد با نوشتن نامه به سازمانها و اتحاديه هاي کارگري در سراسر جهان براي جلب يک همبستگي بين المللي کارگري در مبارزه براي لغو احکام صادر شده عليه ٤ کارگر شرکت واحد بيشترين تلاش را بکنيم.


کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي
٢ آبان ٨٧- ٢٣ اکتبر٢٠٠٨
iran_political_prisoner@yahoo.com
shahla_daneshfar@yahoo.com
0044-7779898968

No comments: