ر حمایت از علی نجاتی مدیر سندیکای کارگران هفت تپه

برای آزادی بیقید و شرط علی نجاتی بمیدان بیائیم !

علی نجاتی مدیر سندیکای کارگران هفت تپه از 18 اسفند توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است و از سرنوشت او خبری در دست نیست. پیش از آن نیز 7 نفر از اعضای هیئت مدیره سندیکا توسط نیروهای وزارت اطلاعات و امنیتی رژیم بازداشت و پس از چند روز آزاد شدند.

فشار و تهدید علی نجاتی و دیگر اعضای هیئت مدیره بخاطر در هم شکستن سندیکا و تحمیل شورای اسلامی به کارگران نیشکر هفت تپه صورت میگیرد.

کارگران هفت تپه در سال های گذشته بارها بخاطر بهبود وضعیت معیشتی و اجحافاتی که به آنان صورت میگیرد دست به مبارزه زده اند. یک بار نیز در اعتراض به دستمزدهای معوقه در خیابان های شهر شوشتر راهپیمائی کردند.

در دفاع از آزادی علی نجاتی و در محکومیت رژیم جمهوری اسلامی در سرکوب و دستگیری کارگران و برای جلب حمایت و پشتیبانی از خواسته های کارگران هفت تپه،تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری ایران در شهر فرانکفورت اقدام به برپایی میز اطلاع رسانی به همراه نمایشگاه عکس از وضعیت کارگران در ایران کرده است.

علی نجاتی مدیر سندیکای کارگران هفت تپه باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شود. نباید اجازه داد جانیان اسلامی رهبران و فعالین کارگری و مبارزات کارگری را بی سر و صدا سرکوب و دستگیر نماید.

به هر شکل که میتوانید برای آزادی بی قید و شرط علی نجاتی و از حق تشکیل کارگران هفت تپه و همه کارگران ایران حمایت کنید!

فرانکفورت
میز اطلاع رسانی و نمایشگاه عکس
جمعه 3 آوریل از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر در دانشگاه فرانکفورت
تلفن تماس 9716227/0172
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- آلمان
2 آوریل 2009

No comments: