جوانمیر مرادی و طه آزادی به شش ماه حبس تعزیزی محکوم شدند

به گزارش سايت اتحاد٬ دادگاه انقلاب اسلامی شعبه کنگان جوانمیر مرادی عضو هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه و طه آزادی عضو علی البدل هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران را به جرم برگزاری مراسم روز جهانی کارگر سال ٨٧ در عسلویه٬ غیابا تحت عنوان تبليغ علیه نظام جمهوری اسلامی، انجام تجمع غیر قانونی و تهیه شعارهای تحریک آمیز، به شش ماه حبس تعزیزی محکوم كرد. اين حكم روز دهم خرداد به خانواده طه آزادی در شهر سقز اعلام شده٬ و به آنان گفته شده است كه دادگاه انقلاب اسلامي به تشخیص خود به خاطر شرایط عیالواری جوانمير و طه ٬ مدت حبس آنها را به پرداخت ٢ میلیون تومان جریمه نقدی تبدیل كرده است.
اين در حاليست كه جوانمير مرادي و طه آزادي سال گذشته در همان روز اول مه دستگير و ٤٧ روز در زندان بودند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران و انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه طي اطلاعيه اي مشترك در پانزده خرداد ماه٬ بر حق كارگران براي برپايي مراسم روز جهاني كارگر تاكيد كرده و اعتراض خود را به صدور اين حكم غيابي در قبال اين كارگران اعلام داشته است. در اين اطلاعيه از همه كارگران ايران خواسته شده است كه اعتراض خود را به اين حكم اعلام دارند.
كميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي حمايت و پشتيباني خود را از خواست اين كارگران قويا اعلام ميدارد و خواهان لغو فوري احكام صادر شده براي جوانمير مرادي و طه آزادي و باطل شدن پرونده تشكيل شده براي اين كارگران است.
كميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي٬ براي آزادي فوري و بدون قيد و شرط تمامي زندانيان سياسي از زندان مبارزه ميكند.

کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي
مرگ بر جمهوري اسلامي
زنداني سياسي آزاد بايد گردد
زنده باد اول مه مه روز جهاني كارگر
٢٠ خرداد ٨٨ – ١٠ ژوئن ٢٠٠٩
shahla_daneshfar@yahoo.com- 00447779898968

No comments: