خطر اعدام قريب الوقوع فرزاد كمانگر

براي نجات جان فرزاد كمانگر متحدانه اعتراض كنيم!

فرزاد كمانگر امروز ديگر اسم آشنايي نه فقط در ايران، بلكه در سراسر جهان است. يك معلم آزاديخواه و معترض در زندان جمهوري اسلامي
لحظات آخر زندگيش را ميگذراند. جمهوري جنايت اسلامي او را به اتهام فعاليت سياسي و به جرم ادامه اعتراض در درون زندان ، ميخواهد
اعدام كند. با وجود موجي از اعتراضات بين المللي و ارسال نامه هاي اعتراضي متعدد و اعتراضات وسيع جهاني، ديروز ۲۰ تيرماه، حكم اعدام او مجددا تاييد شد. هم اكنون اين حكم به اجراي احكام زندان رجايي شهر كرج ارسال شده و در حقيقت همه چيز براي اجراي حكم اعدام فرزاد كمانگر آماده شده است. مقامات زندان به فرزاد گفته اند كه بايد نامه اي نوشته و تقاضاي عفو و بخشش كند. تا كنون فرزاد كمانگر چنين نامه اي ننوشته و اعلام كرده است كه كاري نكرده تا تقاضاي بخشش كند.
جمهوري اسلامي ايران ميخواهد نشان دهد، در مقابل اعتراضات بين المللي و اعتراض مردم در ايران به احكام اعدام، بي تفاوت است و عليرغم اين موج انزجار و نفرت جهاني از قتل عمد انسانها در ايران، ميخواهد كماكان بكشد و بزند و سرپا بماند.

كميته بين المللي عليه اعدام تاييد حكم اعدام فرزاد كمانگر توسط ديوان عالي حكومت جنابت اسلامي را محكوم ميكند و از همگان دعوت ميكند كه متحدانه و فوري به اين حكم جنايتكارانه اعتراض كنند. ما نبايد بگذاريم فرزاد كمانگر را اعدام كنند. ما بايد يكبار ديگر با موجي از اعتراضات گسترده و عمومي در ايران و در دنيا نشان دهيم كه به جنايتكاران حاكم بر ايران اجازه نخواهيم داد به راحتي انسانهاي معترض و آزاديخواه را به اعدام محكوم كنند و در نهايت از آنها بخواهند كه نامه ندامت نوشته و از جنايتكاران تقاضاي عفو و بخشش كنند.

در هفته ها و روزهاي اخير، حكومت اسلامي ايران، دهها نفر را به اعدام محكوم كرده و تعداد زيادي را اعدام كرده است. جان تعداد زيادي در زندانهاي سراسر ايران در خطر است. ماشين جنايت اسلامي ، روزانه جان تعدادي را ميگيرد. در مقابل اين اعمال وحشيانه بايد بپا خاست و اعتراض كرد!

براي نجات جان فرزاد كمانگر متحدانه به پا خيزيم!

كميته بين المللي عليه اعدام
۱۱ جولاي ۲۰۰۸

No comments: