پيام مادر فرزاد کمانگر به مردم:

فرزاد عزیز مرا از اعدام نجات دهید

فرزاد كمانگر معلم انساندوست در آستانه اعدام است. حكم اعدام فرزاد كمانگر به تاييد ديوان عالي حكومت اسلامي رسيده و به بخش اجراي احكام زندان رجايي شهر ابلاغ شده است.

به حكم اعدام اين معلم مبارز، دهها نهاد بين المللي و هزاران نفر از مردم ايران و دنيا اعتراض كرده اند. اما جمهوري اسلامي، كماكان در صدد اجراي اين حكم است. حكومت اسلامي فرزاد را تحت فشار قرار داده و از او خواسته است كه ندامت نامه نوشته و تقاضاي عفو و بخشش كند، اما فرزاد اعلام كرده است كه كاري نكرده تا از مقامات حكومتي تقاضاي بخشش كند.

مادر فرزاد از شهر کامیاران، از همگان دعوت کرده است به اين حكم اعتراض كنند و با هر اقدامی که میتوانند، برای لغو حکم اعدام و آزادی فرزند عزیزش دست به کار شوند.
مادر فرزاد ميگويد:
"فرزاد يك انسان عزيز و دوست داشتني است كه براي آزادي مردم فعاليت ميكرد. من از همه احزاب و نيروهاي مترقي، از همه رسانه های خبري دعوت ميكنم، كمك كنند فرزند من از اعدام نجات يابد. فرزاد فقط فرزند من نيست، او فرزند همه مردم ايران است و من از همگان دعوت ميكنم كه دست به دست هم داده و از انسانيت دفاع كنند. كاري كنند فرزاد عزیز من از اعدام و زندان نجات پیدا کند!"

كميته بين المللي عليه اعدام، درخواست مادر عزیز و ستمدیده فرزاد را بگوش جهانيان میرساند و از همگان دعوت ميكند بهر طريق ممكن كمك كنند فرزاد از اعدام و زندان نجات يابد. پوسترش را تکثیر کنید، بر در و دیوار بنویسید که حکم فرزاد باید لغو شود و فرزاد باید آزاد شود. بویژه از مردم كامياران و اطراف و همینطور مردم سنندج دعوت ميكنيم كه دست به تجمع و تظاهرات بزنند. در كامياران بديدار خانواده فرزاد رفته و كمك كنيد در اين روزهاي پر از دلهره و نگراني، خانواده او ببينند كه مردم فعالانه در کنار آنها هستند. همه جا يكصدا بگوييد، حکم اعدام فرزاد باید لغو شود، فرزاد باید فورا آزاد شود!

جمهوری اسلامی تا کنون ١٧ نفر از اعضای این خانواده را اعدام کرده است، نگذاريم با اعدام فرزاد مادر او و خانواده او درد و غم عظيم و جانكاه اعدام يك عزيز ديگررا، تجربه كنند. متحدانه به فراخوان مادر فرزاد بپاخيزيم و نداي آزاديخواهانه او را به گوش دنيا برسانيم.

در همه جا بر در و ديوار بنويسيد حكم اعدام فرزاد بايد ملغي شود! فرزاد باید آزاد شود!
به دیدار مادر فرزاد بروید، به خانواده اش پیام بدهید، در کامیاران و هرجای دیگری که میتوانید دست به تجمع اعتراضی بزنید.
در شهرهاي مختلف اروپا و آمریکا تجمع كنيد و خواهان لغو حكم اعدام فرزاد شويد.
كمك كنيد جان محكومين به اعدام را با اتكا به يك جنبش بين المللي عليه اعدام نجات دهيم!

كميته بين المللي عليه اعدام
۱۲ ژوييه ۲۰۰۸
۲۲تيرماه ۱۳۸۷
www.adpi.net
minaahadi@aol.com
00491775692413

No comments: