تماس تلفنی جوانمیر مرادی با فوزیه خالصی

تماس تلفنی جوانمیر مرادی با فوزیه خالصی
امروز مورخه 23/2/1387 جوانمیر مرادی از طریق گوشی موبایل خود با همسرش فوزیه خالصی تماس گرفت، در این تماس تلفنی جوانمیر از وی خواست تا بزبان فارسی صحبت کند و در ادامه گفت اینجا نایستید و از اینجا بروید.
وی در پاسخ فوزیه خالصی مبنی بر اینکه آیا عینک را بهت داده اند گفت: اشکال ندارد و در مورد داروهایش نیز چنین جوابی داد. جوانمیر همچنین از فوزیه در باره همراهانش و اینکه چه کسانی هستند، سوال کرد.
در این صحبت فوزیه خالصی از مامورین اطلاعات خواست تا داروهای جوانمیر را تحویل گرفته و به وی بدهند اما به فوزیه اعلام کردند که ما اینجا خودمان دکتر داریم.
لازم به یادآوری است که جوانمیر مرادی دارای مشکل مغز و اعصاب است و بشدت به عینک احتیاج دارد، بطوریکه در صورت عدم استفاده از عینک و داروی مغز و اعصاب که توسط پزشک متخصص تجویز شده است و از مدتها پیش آنها را مصرف میکند، دچار صدمات جدی خواهد شد.
اتحادیه آزاد کارگران ایران صحبتهای تلفنی امروز جوانمیر مرادی با همسرش را کاملا هدایت شده از سوی مامورین اداره اطلاعات بوشهر ارزیابی کرده و مسئولیت هر گونه صدمات جسمی و روحی را به جوانمیر مرادی، متوجه عالیترین مقامات قضایی کشور و مامورین اداره اطلاعات بوشهر میداند و بار دیگر از تمامی سازمانهای کارگری و حقوق بشری میخواهد تا هر چه فوری تر نسبت به وضعیت ضد انسانی که برای جوانمیر مرادی و طاها آزادی و خانواده های آنان پیش آورده اند، اعتراض کرده و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط جوانمیر مرادی و طاها آزادی شوند.
اتحادیه آزد کارگران ایران
23/2/1387
www.ettehade.net
k.ekhraji@gmail.com
________________________________________
اخبار مرتبط با مراسم اول مه در عسلویه و بازداشت جوانمیر مرادی و طاها آزادی، منتشره توسط اتحادیه آزاد کارگران ایران
امروز فوزیه خالصی موفق شد به مدت دو دقیقه از طریق تلفن با جوانمیر مرادی صحبت کند
بدنبال تلاشهای پیگیرانه فوزیه خالصی و همراهانش برای کسب اطلاع از وضعیت جوانمیر مرادی و طاها آزادی، دیروز فوزیه خالصی موفق به ملاقات با دادستان کل بوشهر شد و دادستان کل این شهر دستوری مبنی بر ملاقات آنان با جوانمیر و طاها صادر نمود. اما دیروز اداره اطلاعات از دادن این ملاقات سرباز زد و امروز با پیگیریهای خانواده جوانمیر مرادی، اداره اطلاعات بوشهر به جای دادن ملاقات حضوری، فقط دو دقیقه به هر یک از اعضای خانواده جوانمیر اجازه صحبت با وی را داد.
اداره اطلاعات بوشهر تا دیروز از مکان نگهداری جوانمیر مرادی و طاها آزادی سرباز زده و به خانواده های جوانمیر و طاها اعلام کرده بود که آنان در اداره اطلاعات نیستند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران 22/2/1387
www.ettehade.net
k.ekhraji@gmail.com
________________________________________
فوزیه خالصی و همراهانش در میدان اصلی شهر بوشهر در چادر زندگی میکنند
جوانمیر مرادی و طاها آزادی همچنان ممنوع الملاقات هستند
بنا بر آخرین خبرهای دریافتی توسط اتحادیه آزاد کارگران ایران در پی انکار محل نگهداری جوانمیر مرادی و طاها آزادی از سوی اداره اطلاعات بوشهر، خانواده و دوستان آنان امروز به دادستانی این شهر مراجعه کرده و فوزیه خالصی همسر جوانمیر مرادی موفق به ملاقات با دادستان کل بوشهر شد.
در این ملاقات دادستان بوشهر اعلام کرد اگر جوانمیر مرادی و طاها آزادی در اختیار اداره اطلاعات باشند کاری از دست ما بر نمی آید با اینحال در پی پافشاریهای فوزیه خالصی دادستان کل بوشهر نامه ای را به زندان این شهر نوشته و دستوری مبنی بر دادن اجازه ملاقات با جوانمیر مرادی و طاها آزادی صادر کرد.
لازم به یادآوری است که دیروز اداره اطلاعات بوشهر به فوزیه خالصی اعلام کرده بود که این دو نفر در زندان بوشهر هستند اما در پی مراجعه ایشان و همراهانش به زندان بوشهر، به آنان اعلام شد که جوانمیر و طاها در آنجا نیستند، به همین دلیل آنان امروز پس از گرفتن نامه از دادستانی کل بوشهر در اداره اطلاعات بوشهر پیگیر ملاقات با جوانمیر و طاها شدند. اما علیرغم ارائه نامه دادستانی کل بوشهر و انتظار تا ساعت 5 بعد از ظهر در اداره اطلاعات، به آنان اجازه ملاقات با جوانمیر و طاها داده نشد و مسئولین اداره اطلاعات به فوزیه خالصی قول دادند فردا اجازه ملاقات با جوانمیر و طاها به آنان داده خواهد شد.
از طرف دیگر با وجود اصرارهای مکرر فوزیه خالصی اداره اطلاعات بوشهر همچنان از دادن داروهای درمانی جوانمیر که هر روزه باید آنها را مصرف کند خودداری میکند. لازم به یادآوری است که فوزیه خالصی به اتفاق همراهانش در چادری که در میدان اصلی شهر بوشهر(میدان امام) بر پا کرده اند زندگی میکنند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران همچنانکه بارها اعلام کرده است جوانمیر مرادی و طاها آزادی به عنوان اعضای هیئت مدیره این اتحادیه هیچ جرمی مرتکب نشده اند و در پاسخ به فراخوان اتحادیه مبنی بر گرامیداشت اول ماه مه به همراه سایر کارگران اقدام به برگزاری مراسم اول ماه مه کرده اند.
ما برگزاری مراسم اول ماه مه را حق مسلم کارگران میدانیم و ضمن دعوت از تمامی سازمانها و نهاد های کارگری و حقوق بشری برای اعتراض به وضعیت جوانمیر مرادی و طاها آزادی، خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط آنان هستیم.
اتحادیه آزاد کارگران ایران
21/2/1387
www.ettehade.net
k.ekhraji@gmail.com

No comments: