به گزارش کانون صنفي معلمان٬ معلمان بازداشتي آزاد شدند

این خبر اکنون به دستمان رسید : استاد معارفی – فلاحی – میر آغاسی - بهلولی نیک نژاد – حمیدی از شیراز – دارابی و احمدی از منطقه 4 و بهارستانی آزاد شدند . بهشتی شاهدی و صدیقی و حبیبی از دماوند آزاد شدند . موبایل های آنان هنوز در گرو پلیس امنیت است . با این اخبار به نظر می رسد عموم دستگیر شدگان آزاد شده و در راه خانه هایشان باشند
.
آخرین اسامی بازداشت شدگان کانون های صنفی معلمان :
آقایان بهشتی – باغانی – فلاحی- منتجبی – سوری – زینال زاده – جوادی- استاد معارفی - میرآغاسی - احمدی - دارابی از تهران
آقایآن قدیمی از همدان
فروزانفر از همدان
مرتضی پور از تبریز
عبدی از اسلامشهر
دهقان از کرج
سپهر نیا از کاشان
بهارستانی از رشت
داوری از میاندوآب
نظری از ساری
شاهدی از یزد
دکتر صدیقی از یزد
سماجت از شیراز
حمیدی از شیراز
اینها مهمانانی بودند که به تهران آمده بودند و قرار بوده است تا با نمایندگان مجلس جلسه داشته باشند .با حاج بابایی نماینده ی کمیسیون فرهنگیان قرار ملاقات داشتند . راستی ملاقات با نماینده ی کمیسیون امنیت ملی مجلس و نایب رئیس مجلس خلاف امنیت ملی است ؟!!! شما با دستگیر کردن نمایندگان فرهنگیان در آغاز سال تحصیلی ضد امنیت ملی عمل می کنید . طیف وسیعی از دانش آموزان و همکاران آنها با شروع سال تحصیلی خواهند پرسید معلمان ما کجا هستند ؟ مگر ما چه می خواهیم ؟ کجای خواسته های ما ضد امنیت است که برای خودتان حرف درست می کنید ؟ بگیرید ما را - قهرمان تر می شویم . در ضمن آقای احمدی هم از اطلاعات در مترو رویت شده است که گرداننده ماجرا بوده است ولی با حضور پلیس امنیت کار را انجام داده اند . از طرفی خانواده های احمدی و دارابی دو معلم تهرانی نیز طی تماسهایی خبر داده اند که همسرانشان برای حضور در جلسه ی مذکور از منزل خارج شده و تاکنون مراجعت نکرده اند .

این خبر اکنون به دستمان رسید : استاد معارفی – فلاحی – میر آغاسی - بهلولی نیک نژاد – حمیدی از شیراز – دارابی و احمدی از منطقه 4 و بهارستانی آزاد شدند . بهشتی شاهدی و صدیقی و حبیبی از دماوند آزاد شدند . موبایل های آنان هنوز در گرو پلیس امنیت است . با این اخبار به نظر می رسد عموم دستگیر شدگان آزاد شده و در راه خانه هایشان باشند .
به نقل از سايت کانون صنفي معلمان

No comments: