خاوران به عنوان یکی از اسناد جنایت جمهوری اسلامی و نمادی از مبارزه و مقاومت مردم ایران باید دست نخورده باقی بماند

خاوران، تنها گورستان دسته جمعی ایران نیست، شناخته ترین آنها است. تعداد گورهای دسته جمعی ایران ومحل آنها را شاید بتوان پس از سقوط كامل جمهوری اسلامی ایران مشخص كرد٬ اما تا آنزمان میتوان خاوران را به عنوان نماینده ی گورهای دسته جمعی ایران در نظر گرفت .
خاوران اگرچه یکی از اسناد جنایت جمهوری اسلامی است، از نگاهی دیگر اما، نمادی ازمبارزه و ایستادگی مردمی است که این رژیم را نمی خواهند و با آن به شکلهای گوناگون به مبارزه برخاسته اند. به همین جهت رژیم اسلامی ایران بارها کوشیده تا با حمله به مادران و بستگان اعدام شد گان در خاوران، شکستن درختچه ها و بهم ریختن سنگها و نشانه هایی که هر مادری برای دل خودش، گوشه ای از آن خاک را به عنوان گور فرضی عزیزش نشانه گذاری کرده است، رد پای جنایت خود را پاک کند.
و اینک به گزارش سایت بیداران، جمهوری اسلامی در فاصله ی ۲۰ تا ۲۷ دی ماه ١۳۸۷ ( ۹ تا١۶ ژانویه ۲۰۰۹) بار دیگراقدام به تخریب گلزار خاوران کرده است. روشن است که این اقدام رژیم به قصد محو آثار و نمادهایی است که نشان از جنایات ضد بشری او دارد.
انسانهای آزادیخواه ! خاوران رد پا و سندی از یکی از بزرگترین جنایات تاریخ ایران است که پرونده ی آن هنوز بررسی نشده و جزییات آن ناروشن است. این سند باید دست نخورده باقی بماند. از هر طریقی که می توانید در همصدایی و همدلی با خانواده ها و بستگان زندانیان سیاسی قتل عام شده در دهه ۶۰ نسبت به این جنایت تازه اعتراض کنید. اعتراض گسترده ی ما می تواند رژیم اسلامی ایران را به عقب نشینی وادارد.
كانون خاوران - www.khavaran.com

1 comment:

Unknown said...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»