تجمعات اعتراضی خانواده های دستگیر شدگان اخیر

تمامی دستگیر شدگان اخیر و زندانیان سیاسی باید فورا آزاد شوند

روز چهارشنبه ١١ شهريور بيش از ١٠٠ نفر از خانواده بازداشت شده ها در مقابل دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی تجمع كردند و خواهان آزادی فوری عزیزانشان شدند. بنا به گزارشها از آنجایی که ملاقاتها با خانواده ها کم و محدود شده است، و اجازه تماس با حیدر فر و حداد که از مسئولین جنایتکار رسیدگی به پرونده دستگیر شدگان اخیر هستند، نیزبه آنان داده نمیشود، حتی خانواده ها از اینکه آیا فرزندانشان جزو کسانی هستند که قرار است با قراز وثیقه آزاد شوند یا خیر بیخبر هستند و این وضعیت خانواده ها را بشدت نگران و عصبانی کرده است.
در این روز تعدادي از خانواده ها با اعتراض وارد دادگاه شدند و فریاد میزدند و میگفتند چرا جواب ما را نمیدهید. چرا عزیزان ما زا از زندان رها نمیکنید.
همچنین در این روز در مقابل زندان اوین نیز تعدادی از خانواده ها همانند روزهای قبل تجمع کرده و خواهان ملاقات و آزادی دستگیرشدگان بودند.
خامنه ای جنایتکار که خود در خطبه نماز جمعه ٢٩ خردادش، فرمان سرکوب خونین مردم را داد، بعد از بالا گرفتن افتضاح بازداشتگاه کهریزک و دیگر بازداشتگاهها و زندانهایشان و با انعکاس ابعاد جنایتبارانه شکنجه ها و مورد تجاوز قرار دادن زندانیان سیاسی و به قتل رساندنشان، بعنوان ابزاری برای سرکوب خیزش انقلابی مردم، و بعد از بالا گرفتن بحث بر سر محاکمه آمرین و عاملین این جنایتها در میان مردم، سراسیمه دستور تعطیلی کهریزک را داد. زیر فشار اعتراض مردم بود که بساط فرمال بررسی و تنبیه چند گمارده شان را راه انداختند و اکنون نیز خامنه ای جنایتکار وقیحانه تحت عنوان دلجویی از خانواده های جانباختگان تلاش میکند بعضا با دادن پول، خشم آنها را آرام کند. ضمن اینکه تلاش کردند که این خانواده ها را با تهدید وادار به سکوت کنند.
اما در برابر همه اینها حرف مردم روشن است. مردم خواهان محاکمه آمرین و عاملین این جنایتها هستند. مردم خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط دستگیرشدگان اخیر و همه زنداینان سیاسی هستند.

کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

زندانی سیاسی آزادی باید گردد

١٢ شهریور ٨٨- ٣ سپتامبر ٢٠٠٩

00447779898968
Shahla_daneshfar@yahoo.com
http://free-zendaniseyasi.blogspot.com

No comments: