به احضار دانشجویان به کمیته های انضباطی و امنیتی اعتراض کنیم

طی روزهای گذشته و در راستای آماده شدن حکومت اسلامی برای اول مهر و بازگشایی دانشگاه ها، کمیته های انضباطی و امنیتی-اطلاعاتی اقدام به احضار و باز جویی ده ها دانشجو کرده اند. بیش از ۵۰ دانشجوی دانشگاه تهران و همچنین تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز به این کمیته ها احضار و مورد بازجویی و تهدید قرار گرفته اند. دانشگاه های مازندران، بوعلی همدان، علم و صنعت و دانشگاه مشهد نیز از جمله دانشگاه هایی هستند که تعداد زیادی از دانشجویانشان توسط این کمیته ها احضار، بازجویی، تهدید و بازداشت شده اند.


جمهوری اسلامی از وحشت اعتراضات دانشجویان و از سر گرفتن اعتراضات مردم در حمایت و در ادامه آنان برای سرنگونی رژیم منحوس اسلامی اش دست به هر جنایتی میزند، تهدید و ارعاب و احضار و بازجویی دانشجویان قبل از آغاز سال تحصیلی در راستای این سیاست های از پیش شکست خورده حکومت اسلامی ست.


همانطور که قبلا بارها به عینه دیده ایم، همین احضارها و بازجویی ها، تهدیدها و فشارها بارها باعث مرگ دوستان ما شده است، دختران و پسرانی که زیر فشار این تهدیدها یا خود کشی کرده اند و یا مستقیما توسط این جنایتکاران کشته شده اند. کمیته انضباطی، حراست، کمیته امنیت اطلاعات و مکان هایی از این دست به هیچ وجه جاهای امنی برای دانشجویان نیستند. بارها ثابت شده اوباش و اراذل اسلامی که در این مکان ها هستند به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و سلامت و جان و احترام انسانی دانشجویان برایشان کمترین اهمیتی ندارد.


به همین دلیل حتی المقدور نباید به این مکان ها رفت، دانشجویان نباید تنها و بی خبر به این مکان ها بروند در صورت مراجعه باید به صورت دستجمعی و به همراه فرد احضار شده به این مکان ها رفت. خبر احضار هر دانشجویی باید به وسیع ترین شکلی منعکس شود، خبر احضار و رفتن هر کدام از ما به این کمیته ها باید در فیس بوک و توئیتر و همه جا منعکس شود تا هم مزدوران اسلامی و جنایاتشان برملا شود و هم چتر امنیتی مناسبی برای فرد احضار شده ایجاد کنیم.


این کمیته های سرکوب به هیچ وجه حق بازجویی و احضار هیچ کسی را ندارند و باید از دانشگاه ها برچیده شوند.


سازمان جوانان کمونیست از همه دانشجویان و جوانانی که خودشان یا دوستانشان به این کمیته ها احضار شده اند دعوت می کند به وسیعترین شکل ممکن خبر رسانی کنند و در صورت مراجعه به این کمیته ها متحد و منسجم و به صورت دستجمعی مراجعه کنند.


حکومت اسلامی نمی خواهیم

زنده باد آزادی و برابری

سازمان جوانان کمونیست

۱۲ شهریور ۸۸، ۳ سپتامبر ۲۰۰۹

No comments: