منصور اسالو به سلولهای انفرادی بند ١ گوهردشت کرج منتقل شد،
سه تن از کارگران نیشکر هفت تپه به دادگاه احضار شدند
با تمام قوا برای آزادی زندانیان سیاسی و جمع کردن بساط قلدری جانیان حکومت تلاش کنیم
.
بنابه گزارشهای منتشر شده منصور اسالو کارگر شرکت واحد تهران و رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران بعد از ظهر روز چهارشنبه ١١ اردیبهشت به سلولهای انفرادی بند ١ زندان گوهردشت که معروف به بند آخر خطیها است و سگ دونی خوانده مبشود، منتفل شد.
اینجا محلی است که در آن زندانیان را تحت شکنجه های وحشیانه قرار میدهند و هم اکنون بهروز جاوید تهرانی یکی دیگر از زندانیان سیاسی نیز در این بند در زندان است.
در اطلاعیه قبل نیز گزارش کردیم که روز ٨ شهریور مامورین جنایتکار زندان گوهردشت جمهوری اسلامی به سلولهای زندانیان سیاسی یورش بردند و وسائل زندانیان را تخریب و دست نوشته ها و سایر وسائل شخصی آنها را با خود بردند و در این ماجرا منصور اسانلو و هم بندی های او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی منصور اسانلو را به جرم شرکت در اعتصاب سال ٨٤ شرکت واحد و ایجاد سندیکای کارگران، تحت عنوان اقدام علیه امنیت ملی، به ٥ سال زندان محکوم کرده است. او در ١٩ تیر ٨٦ دستگیر و هم اکنون سه سال است که در زندان بسر میبرد. منصور اسانلو در ابتدا در زندان اوین بود و در سوم شهریور ٨٧ به سالن شماره ١٠ اندرزگاه ٤ رجایی شهر انتقال داده شد. در همین رابطه علاوه بر منصور اسانلو، ابراهیم مددی یکی دیگز از کارگران شرکت واحد و اعضای هیات مدیره سندیکا اکنون در زندان است و از تاریخ ٢٧ اسفند ٨٨ در زندان بسر میبرد.
از سوی دیگر روز ١٠ شهریور سه تن از کارگران اعضای هیات مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، به اسامی علی نجاتی، فریدون نیکوفر و رضا رخشان طی احضاریه کتبی دادستانی، به اداره اطلاعات شهرستان شوش احضار شدند.
همچنین در دو هفته اخیر و در آستانه بازگشایی دانشگاهها تعدادی از دانشجویان توسط اطلاعات جمهوری اسلامی احضار شده اند.
جمهوری اسلامی در هراس از خیزش انقلابی مردم و اوج گیری مجدد آن، در هراس از به میدان آمدن کارگران و گسترش اعتراضات کارگری، و بخاطر ترس ازشروع اعتراضات وسیع دانشجویی در آستانه سال جدید تحصیلی، به تقلا افتاده است و با شکنجه و تجاوز و تشدید فشار بر روی زندانیان سیاسی و با احضار و تهدید فعالین کارگری و دانشجویان معترض، میکوشد تا مقابل موج قدرتمند انقلاب بایستد. اما رژیم بخوبی میداند که اوضاع دیگر به وضعیت قبل برنمیگردد.و مردم نیز قدرت خود را دیده اند و در کمین فرصت برای اعتراضی گسترده، با شعار مرگ بر دیکتاتور در تظاهرات های شبانه و در اعتراضات هر روزه شان دارند این را اعلام میکنند. امروز بهترین فرصت است برای اینکه با تمام قدرت جلو بیاییم و جواب گستاخی های رژیم را بدهیم.
بگوییم شکنجه و فشار بر روی زندانیان سیاسی را محکوم میکنیم و با تجمعات اعتراضی مان و با مبارزات هرروزه مان وادارتان میکنیم که این عزیزان را فورا از زندان آزاد کنید. بگوییم بساط حراست و نیروهای سرکوبتان را از کارخانه و دانشگاه و خیابان و از همه جا باید جمع کنید و خود را برای اعتراضی گسترده آماده کنیم.
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی کارگران شرکت واحد، کارگران نیشکر هفت تپه و همه کارگران و نیز دانشجویان و همه مردم را به اعتراضی گسترده علیه احضارها، علیه دستگیریها، علیه شکنجه و فشار بر روی زندانیان سیاسی و علیه جنایات این رژیم فرا میخواند.
کمیته مبارزه برای آژادی زندانیان سیاسی برای آزادی فوری و بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی تلاش میکند.
باید با نوشتن نامه های اعتراضی، برپایی تجمعات و به هر شکل که میتوانیم در برابر این تعرضات جمهوری اسلامی بایستیم. باید همه جا را از شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد، پر کرد و این خواست را در تمام اعتراضاتمان، در خیابان و در اعتراضات شبانه و در محل، در دانشگاهها و در هر تجمعی که برپا میکنیم، فریاد بزنیم. باید تمام قوایمان را گرد آوریم تا درب زندانها را باز کنیم و بساط قلدری این جنایتکاران را جمع کنیم. زندانی سیاسی آزاد باید گردد! این خواست فوری مردم ایران است.

کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

زندانی سیاسی آزادی باید گردد

١٢ شهریور ٨٨- ٣ سپتامبر ٢٠٠٩

00447779898968
Shahla_daneshfar@yahoo.com
http://free-zendaniseyasi.blogspot.com

No comments: