جان فرزاد کمانگر در خطر است

به انسانهاي شرافتمند وباوجدان.
دست اندر کاران رژيم جمهوري اسلامي باز هم فرزاد کمانگر معلم آزاديخواه را به زندان اوين انتقال دادند. در اين شرايط حساس و براي گرفتن زهر چشمي از معلمين شرافتمندي که اعتصاب کرده اند مي خواهند فرزاد را قرباني کنند.
فرزاد به مدت شش روز ناپديد مي شود و کسي از او خبري نداشت تا بالاخره توسط فعاليت وکيلش، اورا پيدا مي کنند و به خانواده اش خبر مي دهد که فرزاد در معرض خطر جدي قرار دارد و مي خواهند اورا اعدام کنند. شما به مثابه خانواده فرزاد مي خواهيد چکار کنيد؟
خانواده فرزاد در اوج دلهره و نگراني هاي عميق، با بازجوي فرزاد تماس برقرار مي کنند.
سپس روز شنبه حدود ساعت ده صبح فرزاد کمانگر با خانواده اش تماس مي گيرد و مي گويد: مادر خونسردي خودرا حفظ کنيد . خواهش مي کنم آرام باشيد فعلاً مرا از آنجا بيرون آورده اند. اما فعلا ممنوع الملاقات هستم . همچنين روز يکشنبه ساعت 11 به وقت ايران مجددا تلفن زنگ مي زند وصداي فرزاد دو باره شنيده مي شود و باز هم مي گويد مادر خونسرد باش من نمي خواهم بخاطر من هيچ انساني ناراحت شود و هيچ انساني در عذاب باشد. پس از چند جمله تلفن قطع مي شود.
بدنبال تماس تلفني فرزاد با مادرش،خانواده او جان تازه اي ميگيرند.اکنون خانواده فرزاد براي نجات جان او دست ياري را به سوي همه انسانهاي شرافتمند در سراسرجهان دراز مي کنند که بهر شيوه ممکن و براي نجات جان فرزاد از اعدام، به کمک آنها بشتابند و تلاشي صورت بدهند.

زنان و مردان آزاديخواه انسانهاي شرافتمند!
نگذاريد که اين جنايت اتفاق بيافتد.بايد جلو اين فاجعه دلخراش را گرفت. نبابد بگذاريم فرزاد کمانگر را اعدام کنند. تلاش وسيع و قدرتمند در سطح داخلي و خارجي مي تواند جان فرزاد و امثال او را از خطر اعدام نجات دهد. بايد جلو اين کابوس وحشتناک را گرفت. من از کارگران ، دانشجويان ، معلمان و انسانهاي شريف و آزاديخواه مي خواهم به هر شيوۀ ممکن به هر نوعي که برايشان امکان دارد به فکر مادر هفتاد ساله او باشند. به جاويد سيزده ساله، برادر زاده فرزاد و تمامي خانواده او بيانديشند.

زنده باد انسانيت. محمدامين کمانگر
1 مارس 2009

No comments: