پیام ِکمپین ِ حمایت از عابد توانچه به " شب همبستگی با زندانیان سیاسی و دانشجویان دربند "

دوستان!
از اینکه خودمان را در کنار شما در صف دفاع از آزادی ، در صف مبارزه برای آزادی دانشجویان زندانی و زندانیان سیاسی می بینیم احساس غرور و قدرت می کنیم . از اینکه حضور گرم و صمیمانه شما را در کنار خود احساس می کنیم بر خود می بالیم و به راه و هدفمان و رسیدن به آن و پیروزی امیدوارتر می شویم . از اینکه می بینیم صف دفاع از دانشجویان دربند و زندانیان سیاسی به این وسعت و قدرت است ، عزم و اراده مان برای رسیدن به هدفمان صدچندان می شود .
همانطور که می دانید دانشجویان زیادی بعد از دستگیری و تحمل شرایط سخت زندان ، با قید وثیقه های سنگین آزاد شده اند . اکنون بعد از مدتی که از آزادی این دانشجویان می گذرد ، نوبت به احضار آنها به دادگاه و صدور احکام قطعی زندان برای آنها رسیده است . اولین دانشجویی که به دادگاه احضار و برایش حکم قطعی زندان صادر شد ، عابد توانچه است که به 8 ماه زندان محکوم شده است . احضار سایر دانشجویان نیز شروع شده است ٬ همه ی آنان در انتظار دادگاه و زندان هستند . ما در کمپینی به نام "حمایت از عابد توانچه" دور هم جمع شده ایم و سعی مان را بر این نهاده ایم تا در مقابل این احکام بایستیم و مانع از اجرای حکم زندان عابد شویم .
ما در حرکتی مستقل و به دور از هرگونه گرایشی ، صرفا در دفاع از حقوق انسانی و آزادی بی قید و شرط عابد و عابدها دور هم جمع شده ایم و دست یاری به سوی تک تک شما دراز می کنیم و در کنار خود انتظار می کشیم حضور گرم شما را . ما می توانیم در کنار هم صف قدرتمندی در دفاع از آزادی بسازیم که این اتحاد و قدرت ، نوید بخش رهایی دوستانمان باشد .
بدین منظور ما از همراهان مان در امر دفاع از آزادی عابد توانچه و در ادامه ، همه ی دانشجویان زندانی دعوت کرده ایم تا نام خود را به عنوان حامیان کمپین ثبت کنند . بدین منظور شما نیز می توانید با مراجعه به وبلاگ کمپین که در زیر آدرس آن را می بینید و یا در طوماری که به همین منظور تهیه شده نام خود را به عنوان مدافع آزادی دانشجویان زندانی ثبت کنید .
به هر شکلی که میتوانید ما را یاری دهید . رسیدن به آزادی نیارمند اتحاد و همدلی من و توست !
با تشکر
5 اردیبهشت 87
کمپین حمایت از عابد توانچه

نسخه فارسی کمپین :
sostavanche@gamil.com
http://sostavanche.blogfa.com/
نسخه انگلیسی کمپین :
http://sostavancheh.blogfa.com
tavancheh.sos@gmail.com
لیست حامیان کمپین دفاع از عابد توانچه
http://sostavanche.blogfa.com

No comments: