رفتارهای غیر انسانی صلواتی بازجویی که در لباس قاضی با خانواده فرهاد حاج میرزائی

بنابه گزارشات فرهاد حاج میرزائی که نزدیک به ١٠ ماه است در شرایط بد جسمی در بند ٢٠٩ زندان اوین بسر می برد همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد. در اين بند زندانيان سياسي تحت فشار شديدي قرار دارند و علاوه بر شکنجه از ابزارهايي چون سرد نگاهداشتن سلولها٬ قطع داروهاي مورد نياز زنداني٬ به حداقل رساندن وسايل پوششي و تحول نگرفتن لباسهاي گرمي که خانواده ها براي عزيزان خود به زندان مي آورند براي زير فشار قرار دادن زندانيان سياسي استفاده ميکنند.
اخیرا به فرهاد حاج میرزائی و خانواده وی اطلاع داده شده که پرونده او به شعبۀ ١٥ دادگاه انقلاب، که فردی بنام صلواتی رئیس آن است٬ ارسال شده و دادگاه او روز ١٥ اسفند برگزار خواهد شد. خانواده حاج میرزائی براي پيگيري وضع فرزند خود٬ به صلواتی رئیس شعبه ١٥ دادگاه انقلاب مراجعه کردند. اما در آنجا با برخوردهای توهین آمیز و تحقیر آمیز او مواجه شدند. و وقتي پدر او علت بازداشت فرزندش را جويا شد٬ وي را با داد و فریاد از اتاق بيرون کردند. آقای فرهاد حاج میرزائی ٢٨ دی ٨٦ در شهر سنندج دستگیر شد و پس از مدتی بازداشت در زندان اين شهر به سلول انفرادي بند ٢٠٩ زندان اوین منتقل گرديد. فرهاد حاج ميرزايي تحت وحشیانه ترین شکنجه ها قرار گرفت که در اثر این شکنجه ها پای او آسیب جدی دیده است و مدتی ناچارا با صندلی چرخ دار حرکت می کرد و بعد از ده ماه هنوز لنگان لنگان راه می رود.
بازجوی آقای فرهاد حاج میرزائی فردی با نام مستعار حاج سعید کربلایی که گفته می شود نام واقعی او سعید شیخان می باشد این فرد از سر بازجویان وزارت اطلاعات است .سعید شیخان برای گرفت اعترافات مورد دلخواه خود شکنجه های جسمی،جنسی و روحی علیه زندانیان سیاسی بکار می برد. حاج سعید کربلائی٬ فرهاد حاج میرزائی را زیر شکنجه، وادر به امضای کردن ٣ فقره چک سفید نموده است.

1 comment:

Anonymous said...

با سلام و خسته نباشید
این آدرس جدسد وبلاگ سوسیالیسم یا بربریت است. لطف کنید و آدرس جدسد را در لینک ها گذارید
مرسی
http://daneshjo-16azar.blogspot.com/