بیانیه اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار درباره وضعیت محمود صالحی


محمود صالحی روزهای بسیار سختی را در زندان و بیمارستان سپری میکند، وضعیت جسمانی او بدلیل از کار افتادگی کامل یکی از کلیه هایش و نارسائی ۸۰ درصدی کلیه دیگرش ، روز بروز در حال وخیم شدن است، بطوریکه در نتیجه این وضعیت و فشار خون بالا و عدم توجه مسئولین قضایی و زندان به این موضوع، رگهای مغزی وی آسیب دیده است و محمود را بدلیل بیهوشی ناشی از این وضعیت، هم اکنون در بیمارستان توحید سنندج در بخش مغز و اعصاب بستری کرده اند.
اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار با محکوم کردن وضعیتی که برای محمود صالحی پیش آورده اند، خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط محمود و مداوای وی با هزینه دولتی و بالاترین امکانات است و عموم کارگران را فرا می خواند تا این خواست را به هر وسیله ممکن اعلام کرده و برای تحقق آن بکوشند.
بدیهی است ما کارگران عضو اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار در مقابل وضعیتی که برای محمود پیش آورده اند ساکت نخواهیم نشست. ما پیشاپیش اعلام میداریم: پیامدهای ناشی از وخامت وضعیت جسمانی محمود صالحی و وقوع هر گونه اتفاق ناگواری برای وی، بر عهده کسانی است که محمود را بخاطر ایستادگی اش در دفاع از حقوق انسانی کارگران در بند کشیده و وی را با سماجت در بدترین شرایط در زندان نگه داشته اند.
کارگران
محمود صالحی هیچ جرمی جز دفاع از حقوق انسانی خود و هم طبقه ای هایش مرتکب نشده است، کارگران شاهو، نساجی کردستان، پرریس و… شاهد این مدعا هستند. محمود همیشه در کنار ما بوده و سمبل شکست ناپذیر مقاومت طبقه ما در مقابل نظام ضد انسانی سرمایه داری است. به هر وسیله ممکن به دفاع از محمود صالحی برخیزیم و اجازه ندهیم بیش از این با جان وی بازی کنند.
اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار۲۲/۹/۱۳۸۶

No comments: