به راي پزشک قانوني به ماندن محمود صالحي در زندان اعتراض کنيم

بنا به اطلاعيه كميته دفاع از محمود صالحي٬ پزشک قاوني رژيم راي به ماندن محمود صالحي در زندان داده است. در اين اطلاعيه آمده است: "روز چهارشنبه 28 آذر ماه محمود صالحی را به پزشک قانونی سنندج جهت معاینه منتقل کرده اما مدارک پزشکی وی را با خود نبرده بودند، روز شنبه 1 دی ماه پزشک قانونی رای خود را صادر کرد. پزشک قانونی سنندج علیرغم اینکه تائید کرده است که کلیه محمود صالحی پلی استیک است، فشار خون او متغییر و چربی قند او بالاست، پرستات او بزرگ شده، مجاری ادراری دارای مشکل و روده‌های او ورم کرده است اما با وجود همه اینها، بیمار میتواند در زندان بماند... روز شنبه 1 دی ماه محمود صالحی دو بار از هوش رفته که با کمک زندانیان، او را به بهداری زندان سنندج منتقل کرده‌اند. طبق دستور پزشکان بیمارستان توحید روز شنبه باید محمود صالحی را به بیرون از زندان منتقل کرده و از او آزمایش خون به عمل می‌آمد اما مسئولین زندان به او اجازه ندادند تا جهت معالجه و آزمایش خون از زندان خارج شود و همچنین از تقاضای نجیبه صالحزاده جهت ملاقات محمود صالحی نیز ممانعت به عمل آمد. طبق آخرین اخبار محمود صالحی کماکان بنا به تغییر فشار خون دراثر نارسای کلیه، روزانه بیشتر از دوبار ازهوش میرود."
اين يک گزارش تکان دهنده از وضع محمود صالحي در زندان و راي جنايتکارانه پزشگي قانوني رژيم در مورد اوست. بايد به اين راي و به نگه داشتن محمود صالحي در زندان اعتراض کرد. محمود صالحي بخاطر برپايي مراسم اول مه و شرکت در آن و بخاطر دفاع از حقوق کارگران از فروردين ماه تا کنون در زندان است. بايد با اعتراضي گسترده او را از زندان جمهوري اسلامي رها کرد.
کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي از کارگران و انسانهاي آزاديخواه ميخواهد که نسبت به راي پزشکي قانوني به ماندن محمود صالحي در زندان صداي اعتراض خود را بلند کنند. کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي از نهادها و سازمانهاي آزاديخواه در سراسر جهان ميخواهد که نسبت به وضعيت وخيم محمود صالحي عکس العمل سريع نشان دهند. جان محمود صالحي در خطر است. تا دير نشده بايد به نجات او شتافت.

کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي
٨ دي ٨٦- ٢٩ دسامبر٢٠٠٧
iran_political_prisoner@yahoo.com
0044-7779898968

آدرس وب لاگ کميته دفاع از محمود صالحي

http://www.kdmahmodsalehi.blogfa.com/


No comments: