جان محمود صاتحی در خطر است !!!


محمود صالحی را به جرم بر گزاری مراسم روز جهانی کارگر و تلاش برای ایجاد تشکل آزاد و مستقل کارگری ، به زندان محکوم کردند . صالحی دچار بیماری حاد کلیوی است و پزشکان معالجش بارها به این امر گواهی داده اند اما از همان روز اول او را از هر گونه مراقبتهای پزشکی محروم نموده و با این کار شرایط رنج آوری برایش مهیا ساخته وعملا" می خواهند اورا نابود کنند .
روز سه شنبه 20/9/86 اورا که در بیهوشی مطلق بود به بیمارستان سنندج انتقال دادند و در بخش اعصاب وروان بستری کردند و25اذر بدون انکه معالجات کلیوی صورت بگیرد در حالیکه کلیه راست او از کار افتاده و کلیه دومش نیز ناقص کار میکند ، اورا به زندان بر گردانند .
کارگران ،مردم ازادیخواه
محمود صالحی به چه جرمی باید اینچنین محکوم شود تا با درد ورنج هر لحظه با مرگ دست و پنجه نرم کند .براستی دفاع از حقوق خود ودیگر کارگران تاوانش اینچنین است که می بایستی در بدترین شرایط جسمی و روحی در کنج زندان ، بدور از خانواده و هر گونه مراقبتهای پزشکی باید نگهداری شود .
سازمانهای کارگری ،کارگران جهان ، مردم آزادیخواه
با شرایطی که برای محمود صالحی مهیا شده ، جانش شدیدا" در معرض خطر است .باید برای نجات جان او و آزادیش از هر گونه تلاش عملی دریغ نورزیم .باید دست به دست هم داده و متحدانه برای ازادیش تلاش وکوشش کنیم .
ما ضمن محکوم کردن اینگونه اعمال بغایت ضد انسانی ،خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط محمود صالحی هستیم.

کمیته پیگیری ایجاد تشکلهای ازاد کارگری
5/10/86



No comments: