تجمع اعتراضی خانواده های دستگیر شدگا ن اخیر در مقابل دادگاه انقلاب و زندان اوین
همه دستگیر شدگان اخیر و تمامی زندانیان سیاسی باید فورا از زندان آزاد شوند


ار ساعت 8 صبح روز 17 مرداد حدود 100 نفر از خانواده های دستگیر شدگان اخیر در مقابل دادگاه انقلاب جمع شدند و پیگیر وضع عزیزانشان شدند. در میان آنها خانواده هایی بودند که مدت دو ماه است از عزیزان در بند خود بیخبرند. بنا به اخبار بیشتر افرادی که روز 14 مرداد دستگیر شده اند به کلانتری 160 انتقال داده شده و از آنجا به پلیس امنیت و سپس به زندان اوین منتقل شده اند. اما خانواده ها هنوز از وضع دستگیر شدگان خبر ندارند.
در این روز خانواده ها تا ساعت دوازده ظهر تجمع داشتند ولی کسی جوابگوی آنها نبود. بسیاری از خانواده های بین زندان اوین و دادگاه انقلاب پاسکاری میشوند و اطلاعی از وضعیت عزیزان خود ندارند. بعضا حتی اجازه کوچکترین تماسی با دستگیرشدگان نداشته اند. خانواده ها بشدت نگرانند.
همچنین در این روز حدود 40 نفر از خانواده ها در مقابل زندان اوین تجمع داشتند.
حدود دو ماه از خیزش انقلابی مردم میگذرد و طی این مدت خانواده ها هر روزه در مقابل دادگاه انقلاب و زندان اوین تجمع داشته و خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط دستگیر شدگان بودند. خانواده ها اعلام داشته اند که تا آزادی عزیزان خود از زندان به تجمعات خود ادامه خواهند داد.
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از همه انسانهای آزادیخواه میخواهد که با شرکت در تجمعات خانواده های دستگیر شدگان و با اعتراضات هر روزه خود برای آزادی فوری دستگیر شدگان اخیر و همه زندانیان سیاسی فشار بیاورند. باید همه جا را با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد . دستگیر شدگان باید فورا آزاد شوند پرکرد. باید با شعار اعتراف . شکنجه دیگر اثر ندارد. و تجمعات اعتراضی خود دادگاههای فرمایشی این جنایتکاران را برسرشان خراب کنیم.
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در کنار خانواده هایی دستگیر شدگان اخیر و زندانیان سیاسی برای آزادی فوری و بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاستی تلاش میکند. آزادی فوری تمامی دستگیرشدگان و همه زندانیان سیاسی در صدر خواستهای امروز جنبش انقلابی مردم قرار دارد.


کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
18 مرداد 88- 9 اوت 2009
00447779898968
Shahla_daneshfar@yahoo.com
http://free-zendaniseyasi.blogspot.com

No comments: