منصور اسانلو و هم بندانش مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

روز ٨ شهریور منصور اسانلو کارگر شرکت واحد و رییس هیات مدیره سندیکای کارگران د ر زندان رجایی شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این خبر توسط پروانه اسانلو همسر وی گزارش و منتشر شده است. بنا به خبر صبح این روز که فرزندان او برای ملاقات با پدرشان به زندان رجایی شهر رفته بودند، با تاخیر اسانلو برای ملاقات با آنان روبرو میشوند. آنها وقتی علت تاخیر را جویا شدند، اسانلو توضیح میدهد که ماموران امنیتی زندان اول به این بهانه که در سلول آنها مواد مخدر نگهداری میشود، همه وسایل شخصی آنان را خرد کرده و کیف پول و کارت تلفن و تمامی مدارکشان را با خود برده اند و وقتی نیز چیزی دستگیرشان نشده با زدن چشم بند و دست بند او و هم سلولی هایش را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
خانواده‌ی اسانلو از وضعيت روحی و جسمی بسیار بد وی بسیار نگران هستند و بارها بر لزوم مرخصی پزشکی برای او تاکید کرده اند، اما هر بار ، با درخواست آنان مخالفت شده است. پیش از این پزشكی قانوني زندان اعلام كرده بود كه منصور اسانلو از لحاظ روحی تحمل زندان را ندارد و بايد هر چه زودتر از زندان آزاد شود و براي مداوا به بيرون از زندان انتقال یابد.
منصور اسانلو از بیماری کلیوی و بینایی و درد شدید ناحیه کمر رنج میبرد. حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی او را به جرم شرکت در اعتصاب سال ٨٤ شرکت واحد و ایجاد سندیکای واحد، تحت عنوان اقدام علیه امنیت ملی، به ٥ سال زندان محکوم کرده است. او در ١٩ تیر ٨٦ دستگیر و هم اکنون سه سال است که در زندان بسر میبرد. منصور اسانلو در ابتدا در زندان اوین بود و در سوم شهریور ٨٧ به سالن شماره ١٠ اندرزگاه ٤ رجایی شهر انتقال داده شد. در همین رابطه علاوه بر منصور اسانلو، ابراهیم مددی یکی دیگز از کارگران شرکت واحد و اعضای هیات مدیره سندیکا اکنون در زندان است و از تاریخ ٢٧ اسفند ٨٨ در زندان بسر میبرد.
کمیته مبارزه برای آژادی زندانیان سیاسی شکنجه و ضرب و شتم منصور اسانلو و دیگر زندانیان سیاسی را شدیدا محکوم میکند.
باید با نوشتن نامه های اعتراضی، برپایی تجمعات و به هر شکل که میتوانیم در برابر این تعرضات جمهوری اسلامی بایستیم. باید همه جا را از شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد، پر کرد و این خواست را در تمام اعتراضاتمان، در خیابان و در اعتراضات شبانه و در محل، در دانشگاهها و در هر تجمعی که برپا میکنیم، فریاد بزنیم. جمهوری اسلامی امروز با فشار بر روی دستگیرشدگان و زندانیان سیاسی، با تجاوز و شکنجه های مرگ بار و با همه قوایش میخواهد خیزش انقلابی ای که بر پا شده است را عقب براند. اما مردم ایستاده اند و در این میان در برابر این انقلاب، خودشان به جان هم افتاده و رژیم بساط دادگاههای فرمایشی و اعتراف گیریهای مسخره اش را بر پا کرده است. این جمهوری اسلامی است که دارد فرو میریزد و مردم برای به زیر کشیدن کل این حکومت مبارزه میکنند. امروز بهترین فرصت است که تمام قوایمان را گرد آوریم تا درب زندانها را باز کنیم و بساط قلدری این جنایتکاران را جمع کنیم. زندانی سیاسی آزاد باید گردد! این خواست فوری مردم ایران است.


کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
زندانی سیاسی آزادی باید گردد
٩ شهریور ٨٨- ٣١ اوت ٢٠٠٩

00447779898968

Shahla_daneshfar@yahoo.com

http://free-zendaniseyasi.blogspot.com

No comments: