بازداشت مادر یکی از جان باختگان اخیر

"مادران عزادار" اعلام کرده اند که مادر یکی از جانباختگان اخیر در کرمانشاه بازداشت شده و هیچ اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.
بر اساس این گزارش زهرا (بهجت) نوذری ، مادر پویا مقصود بیگی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که برای اعتراض و دادخواهی به کشته شدن فرزندش بدن خود را گل گرفته و در مقابل اداره اطلاعات کرمانشاه به تنهایی تحصن کرده بود، دستگیر شده است.
پویا مقصود بیگی در تاریخ 30 خرداد88 توسط نیروهای امنیتی کرمانشاه دستگیر و در زندان کرمانشاه تحت شکنجه های شدید قرار گرفت و پس از آزادی فوت کرد.
زهرا نوذری در جوانی همسر خود را از دست داده و دو فرزند خردسال اش را با کار طاقت فرسای خیاطی اداره کرده و در آستانه فارغ التحصیلی فرزند ارشدش او را به طرز فاجعه آمیزی از دست داده است.اقوام و آشنایان زهرا به شدت تحت فشار هستند و سکوت اختیار کرده اند.
خانواده ها و اقوام تمام جانباختگان اخیر به همین ترتیب تحت فشار هستند و به همین دلیل است که تاکنون حتی نام تعدادی از شهدا اعلام نشده است. این خانواده ها که برای تحویل پیکر عزیزانشان مبالغی به عنوان حق تیر پرداخت کرده اند تعهد داده اند که هیچ گونه شکایتی از نیروهای نظامی ایران ندارند. از برخی از این خانواده ها حتی دست نوشته ای گرفته شده مبنی بر اینکه میرحسین موسوی را مسول قتل فرزندشان می دانند.

No comments: