تجمعات اعتراضی خانواده های دستگیرشدگان اخیر در مقابل

خانواده ها پیگیر وضع عزیزانشان در زندان و نگران وضع و حالشان هستند و خواهان آزادی فوری آنها از زندانند. خانواده ها اعلام کرده اند که تا آزادی آنها از زندان به تجمعات هر روزه خود ادامه خواهند داد.

امروز چهارشنبه ٤ شهریور از اول صبح بیش از ١٥٠ نفر از خانواده ها مقابل دادگاه انقلاب اسلامی جمع شدند و خواهان آزادی عزیزان خود از زندان شدند و دادگاههای فرمایشی و مضحکه اعتراف گیری رژیم را به سخره گرفتند. امروز برای تعداد کمی از دستگیر شدگان قرار وثیقه تعیین شد. اما وضع باقی آنها همچنان ناروشن است و خانواده ها را هر روزه سرمیداونند و به آنها پاسخ روشنی نمیدهند. امروز خانواده ها تلاش زیادی کردند که با مسیولین پرونده های دستگیرشدگان قاضی حداد و حیدری فر و صلواتی تماس بگیرند و وقتی بعد از ساعتها تلاش منشی دفتر آنها به خانواده ها گفت که خود را خسته نکنید خودمان اگر خبری شد شما را مطلع میکنیم، خانواده ها با عصبانیت پاسخ دادند که ما ساکت نمینشینیم. ما خانه نمی نشینیم. ما جواب میخواهیم. عزیزان ما باید فورا آزاد شوند. بدین ترتیب خانواده بر ادامه تجمعات خود تاکید کرده و آنجا را ترک کردند. امروز همچنین جمعی از خانواده ها در مقابل زندان اوین جمع بودند و خواهان ملاقات با عزیزانشان شدند. که مامورین زندان مانع ایستادن آنها در مقابل درب دژبانی شدند. اما خانواده ها به تجمع خود ادامه دادند.

خانواده های دستگیر شدگان اخیر روز گذشته نیر در مقابل دادگاه انقلاب و زندان اوین تجمع داشتند و علیرغم تهدیدات نیروهای سرکوبگر رژیم برای متفرق شدن آنها به تجمع خود ادامه دادند. باید وسیعا به این تجمعات پیوست. باید همه جا را از شعار زندانی سیاسی پر کرد. جان دستگیرشدگان اخیر در خطر است. اخبار شکنجه و جنایات این رژیم همه خانواده ها و همه مردم را نگران کرده است باید با صفی متحد برای آزادی فوری آنها از زندان و آزادی تمامی زندانیان سیاسی تلاش کنیم.



کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

٤ شهریور ٨٨- ٢٦ اوت ٢٠٠٩

00447779898968

Shahla_daneshfar@yahoo.com

http://free-zendaniseyasi.blogspot.com

No comments: