دستگیری دوازده دانشجو به جرم تجمع غیرقانونی محكوم است

بنا به اخبار منتشر شده روز جمعه دوازده نفر از فعالین دانشجویان در پارك لاله تهران توسط نیروهای امنیتی رژیم دستگیر شدند. این دانشجویان به جرم تجمع بیش از چهار نفر و غیر قانونی دستگیر شده اند. ۵ نفر از دانشجویان دستگير شده به قید ضمانت ازاد شده اند ولی الهام احسنی از جمله بازداشت شدگان است كه همچنان دربند است و مورد اذیت و ازار ماموران قرار گرفته است. همچنین دانشجویان ازاد شده بايد روز شنبه خود را به پليس امنيت معرفی کنند. حامد محمدی ، نادر احسنی، نيما نحوی از جمله بازداشت شدگانند. نیروهای امنیتی در جواب به خانواده های دانشجویان كه در مقابل اداره پلیس تجمع كرده بودند گفت علت دستگیری دانشجویان تجمع غیر قانونی بوده است.
جمهوری اسلامی با نزدیك شدن به اول مهر برای جلوگیری از اعتراضات دانشجویان دست به هر اقدام وحشیانه ای می زند. اتهام تجمع غیر قانونی برای جمع شدن دوازده دانشجو در پارك لاله نشان از وحشت و دستپاچگی حكومت اسلامی در مقابل اعتراضات دانشجویان دارد. جمهوری اسلامی رسما تلاش می كند حكومت نظامی برقرار می كند و می داند راه زنده ماندنش سركوب گسترده و جلوگیری از اتحاد و یكپارچگی دانشجویان و سایر بخش های معترض جامعه است. ولی نه دانشجویان و نه كارگران و نه دیگر بخش های معترض جامعه تسلیم وحشیگری اسلامی نشده اند.
سازمان جوانان كمونیست دستگیری دانشجویان را محكوم می كند و خواهان ازادی فوری و بی قید و شرط همه دانشجویان زندانی است . ما از همه دانشجویان و جوانان می خواهیم به هر شكل ممكن به دستگیری دانشجویان اعتراض كنند و خواهان ازادی انان شوند.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
سازمان جوانان كمونیست
۳ شهريور ۱۳۸۷ ۲۳ اگوست ۲۰۰۸

No comments: