در بيستمين سالگرد قتل عام ٦٧ ياد جانباختگان را گرامي ميداريم

قتل عام وسيع و وحشيانه هزاران زنداني سياسي در سال ٦٧ يكي از نسل كشيهاي فراموش نشدني تاريخ است. آمار دقيق عزيزاني كه در محكمه هاي در بسته و دو سه دقيقه اي به اعدام محكوم شدند و بلافاصله به جوخه هاي اعدام حكومت توحش اسلامي سپرده شدند، دقيقا معلوم نيست. شمار آنها از پنج هزار نفر تا ده هزار نفر بر آورد ميشود. اين كشتار براستي قساوت جانيان حاكم در ايران را به تمام معنا به نمايش گذاشت. دختران و پسران را با دو سه سوال ايدئولوژيك در مورد اعتقادات مذهبي شان به مرگ محكوم كردند و در جا كشتند. اين لكه خونيني بر تاريخ ايران است كه هميشه در اذهان باقي خواهد ماند. محاكمه سران و گردانندگان حكومت اسلامي به جرم جنايت عليه بشريت كمترين خواست مردم در مقابل اين جنايت و جنايات بيشمار ديگر اينهاست.

كميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي ياد همه جانباختگان قتل عام ٦٧ را گرامي ميدارد و خودرا در كنار خانواده ها و بستگان و دوستان اين عزيزان جانباخته ميداند.
در بيستمين سالگرد كشتار تابستان ٦٧ ما همه مردم شريف را به گراميداشت ياد جانباختگان اين كشتار وحشيانه فرا ميخوانيم.

کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي از همه انسانهاي آزاديخواه در خارج کشور ميخواهد که با شرکت در مراسم هايي که در گراميداشت ياد جانباختگان راه آزادي برپا ميشود٬ وسيعا شرکت کنند و با بلند کردن صداي اعتراض خود به اين جنايت وحشيانه ٬ خواهان محاکمه سران اين رژيم صد هزار اعدام شوند. در ايران به گورستان خاوران برويم و در کنار خانواده هاي اين عزيزان ياد جانباختگان راه آزادي را گرامي بداريم.

خاوران يک سند آشکار جنايت رژيم و يک مرکز مهم اعتراض و آزاديخواهي و برابري طلبي است. رژيم اسلامي بارها تلاش کرد که تحت عنوان تغيير و تحولات در خاوران اين مرکز اعتراض مردم را برهم زند٬ اما با مقاومت خانواده هاي زندانيان سياسي و انسانهاي آزاديخواه روبرو شد و نتوانست. اکنون با تلاش براي ممانعت از جمع شدن خانواده هاي زندانيان سياسي و انسانهاي آزاديخواه در گورستان خاوران و تجديد عهد با جانباختگان راه آزادي ميکوشد با تهديد خانواده هاي زندانيان سياسي٬ مانع برپايي مراسم در خاوران شود. با حمايت وسيع خود از خانواده هاي زندانيان سياسي و با حضور گسترده خود در خاوران در روز ٨ شهريور در مقابل اين تعرضات بايستيم.

مبارزه اي فعال و همه جانبه براي آزادي همه زندانيان سياسي و دفاع از آزادي بي قيد و شرط بيان و تشكل و تجمع و بستن در زندانهاي سياسي پاسخ ما و فراخوان ما به همه مردم در مقابل حكومت توحش اسلامي سرمايه داران است.

گرامي باد ياد جانباختگان راه آزادي
زنداني سياسي آزاد بايد گردد
٢٧ اوت ٢٠٠٨، ٦ شهریور ١٣٨٧
0044 777 98 98 968

1 comment:

mojtabahojatoleslami@hotmail.com said...

سلام
بیشتر از سی‌ سال پیش خونهای ملت ما درخت استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی را میوه دا ر کرد ولی‌ متاسفانه رهبران ما غصهٔ پول چینی‌ ها و معاملات با اینها را میخورند و یا اینکه غصهٔ. این فلسطینیها و یا بدتر از همه حزب الهی ها را میخورند . هرکس ریش داره با یک اسلحه ادعای اسلامی بودن میکنه . من هزار با ر برای جمهوری اسلامی حقیقی‌ جان میدهم ولی‌ حاضر نیستم یک قطره خون برای این اسلام خراب کنها بدهم . امیدوارم این رهبران ما در روز سال گرد انقلاب فریاد االله و اکبر های مردم را دلیل بر اغتشاشگری تعبیر نکنند همین الله و اکبر های مردم بود که رهبران ما را بر کار گزا شت . بنده سی‌ سال پیش در مدرسهٔ طلاب قم درس خواندم و دو سال و نیم زندان شاه بودم . الله و اکبر