اطلاعيه شماره ٢٤: آخرين اخبار از دانشجويان دستگير شده

- بنا به گزارش رسيده به کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي امروز دوشنبه ١٥ بهمن خانواده هاي دانشجويان دستگير شده جهت ملاقات فرزندانشان به اوين رفتند. بنا به گزارش خانواده مهدي گرايلو٬ بهروز کريمي زاد٬ گيتا صميمي ٬ مهدي الله ياري٬ پيمان پيران و سعيد حبيبي از جمله خانواده هايي بودند که توانستند فرزندشان را ملاقات کنند. اما به خانواده سهراب کريمي اجازه ملاقات داده نشد.
بنا به گزارش امروز نادر احسني يکي از اين دانشجويان با قرار وثيقه ١٠٠ ميليون از زندان آزاد ميشود. بهمن فرشاد دوستي پور دانشجوي دانشگاه بوعلي سينا كه بدنبال برگزاري مراسم گراميداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران دستگير شده بود ، آزاد شد.

- بنا بر گزارشي در ١١ بهمن بیژن صباغ از فعالين چپ دانشگاه مازندران هم اکنون از طرف يک تيم بازجويي که ا زاطلاعات ساري به اوين فرستاده شده است٬ زير سخت ترين شکنجه ها و بازجويي قرار دارد.

- روز ١٠ بهمن سلمان یزدان پناه دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه تهران٬ بدنبال تجمعات اعتراضي کوي دانشگاه هنگام خروج از کوی دستگیرشد .

- بنا به گزارشي در ١١ بهمن فرزاد حسن زاده و محمد زراعتی با خانواده خود طي تماسي از سلامتی خود خبر دادند. به آنها قول ملاقات با خانواده داده شده است. طبق همين خبر امین قضایی پس از گذشت ١٧ روز با خانواده ی خود تماس گرفت و از سلامتی خود خبر داد. اما خانواده ی سروش ثابت همچنان در بی خبری از وی به سر می برند.

- مرتضی اصلاحچی دانشجوی دانشگاه علامه که در ديماه به همراه ١٠ دانشجوي ديگر دستگير شده٬ همچنان در زندان است و موفق به تماس تلفنی با خانواده خود نشده است. طبق اخبار رسيده وي در بند ٢٠٩ زندان اوین بسر ميبرد. مرتضي اصلاحچي قبلا نيز در تابستان گذشته و در پی بازداشت اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم در ١٨ تیر، در دفتر سازمان ادوار تحکیم بازداشت و به مدت ١ ماه در زندان اوین بسر برده و به قید وثیقه آزاد شد.

کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
١٥ بهمن ١٣٨٦- ٤ فوريه ٢٠٠۸
0044 777 98 98 968
http://free-zendaniseyasi.blogspot.com


No comments: