اطلاعيه شماره ٢٦ - آخرين اخبار از دانشجويان دستگير شده

روز دوشنبه ٢٩ بهمن طبق روال هر هفته خانواده هاي دانشجويان دستگير شده٬ جهت ملاقات فرزندانشان در مقابل زندان اوين جمع شدند. بنا به گزارش همه دانشجويان زنداني در اين روز با خانواده هاي خود ملاقات داشتند و اين ملاقاتها از پشت شيشه و در کابين صورت گرفت و بر خلاف موارد قبل در هنگام ملاقات بازجو حضور نداشت. و دانشجويان دربند با روحيه خوب و بالايي خانواده خود را ملاقات کردند.

- طبق گزارش قرار بازداشت آناهيتا حسيني و بيتا صميمي زاده٬ دانشجوی دانشگاه پلی تکنیک ٬ که همراه سایر دانشجویان در تاریخ ۲۴ دیماه دستگیر شده بودند٬ به وثيقه ٨٠ ميليون توماني تبديل شده است.

- روز يکشنبه ٢٨ بهمن جواد عليزاده دانشجوي کارشناسي ارشد دانشگاه علامه با وثيقه ٨٠ ميليون تومان بصورت موقت از زندان آزاد شد. همچنين فرشاد دوستي پور دانشجوي مهندسي مکانيک دانشگاه همدان که پس از سخنراني در تريبون آزاد مراسم شانزده آذر دانشگاه تهران دستگير شده بود٬ با وثيقه ٥٠ ميليون تومان از زندان آزاد گرديده است.

- بنا به خبري از خانواده سهراب کريمي دانشجوي کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران ٬ طي تماس تلفني کوتاهي که سهراب در روز پنجشنبه ٢٥ بهمن با خانواده خود داشته است٬ اعلام کرده است که وي را روز شنبه گذشته ٬ علیرغم عدم اطلاع از اتهامات و آگاهی خود و خانواده اش، به صورت پنهانی و بدون حضور وکیل مدافع دادگاهی کرده اند.
سهراب کريمي پس از سخنراني در مراسم تريبون آزاد گراميداشت ١٦ آذر امسال در دانشگاه تهران به همراه تعدادي ديگر از فعالين دانشجويي دستگير و روانه بند ٢٠٩ اوين شد و تا کنون در زندان بسر ميبرد.



کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
٣٠ بهمن ١٣٨٦- ١٩ فوريه ٢٠٠۸
0044 777 98 98 968
http://free-zendaniseyasi.blogspot.com

No comments: