کميته همبستگي بين المللي کارگري از کارزار جهاني ٦ مارس در همبستگي با کارگران ايران استقبال ميکند

از کميته همبستگي بين المللي کارگري) (WPI
به فدراسيون جهاني حمل و نقل (آي.تي.اف)٬ کنفدراسيون بين المللي اتحاديه هاي کارگري (آي.تي.يو.سي) و فدراسيون اتحاديه هاي جهاني

دوستان عزيز!
از فراخوان شما به اقدامي جهاني در همبستگي با کارگران ايران و براي آزادي منصور اسانلو و محمود صالحي از زندان استقبال ميکنيم. اقدام شما به اعتراضي جهاني در ٦ مارس فرصتي خواهد بود که کارگران در ايران با پشتيباني و حمايت بين المللي نه تنها موفق به آزاد کردن کارگران زنداني٬ منصور اسانلو و محمود صالحي شوند٬ بلکه بتوانند رژيم اسلامي را در سرکوب اعتراضات کارگران و کل جامعه عقب برانند. بدنبال يک کارزار جهاني قدرتمند٬ بدون شک کارگران در ايران در موقعيت بسيار مساعد تري براي پيگيري همه خواستهاي خود قرار ميگيرند. ما از هم اکنون به استقبال اين روز ميرويم و از همه کارگران و انسانهاي آزاديخواه در ايران و در سراسر جهاني ميخواهيم که وسيعا به اين کارزار جهاني بپيوندند.

امروز در ايران خواستهاي مشترکي مبارزات بخشهاي مختلف جامعه را به هم پيوند ميدهد و زندان يک ابزار مهم سرکوب در دست جمهوري اسلامي براي عقب راندن کل اين مبارزات است. حتما اطلاع داريد که هم اکنون علاوه بر کارگران٬ بيش از ٤٠ دانشجو در زندان رژيم اسلامي بسر ميبرند. ما تلاش خواهيم کرد که ٦ مارس روز اقدامي جهاني در همبستگي با کارگران در ايران را٬ که از سوي شما فراخوان داده شده است٬ به روز اعتراضي گسترده براي آزادي کارگران٬ دانشجويان و همه زندانيان سياسي از زندان تبديل کنيم. ما به مناسبت اين روز بر خواستهاي زير تاکيد داريم:

١­ آزادي فوري و بدون قيد و شرط منصور اسانلو٬ محمود صالحي٬ دانشجويان دستگير شده و همه زندانيان سياسي. جان محمود صالحي در خطر است و بايد فورا تحت پوشش درماني قرار گيرد.

٢- ما خواهان توقف فشار و تهديد بر روي فعالين کارگري٬ معلمان، زنان و رهبران اعتراضي بخش هاي مختلف جامعه و باطل شدن تمامي پرونده هائي هستيم که از سوي اطلاعات رژيم اسلامي براي آنان تشکيل شده است.

٣- حق تشکل٬ حق اعتصاب و آزادي بيان و تظاهرات٬ حقوق پايه اي کارگران و همه مردم است و ما بر روي اين خواستها و تحميل آنها بر جمهوري اسلامي پافشاري ميکنيم.

شهلا دانشفر هماهنگ کننده کميته همبستگي بين المللي کارگري
بهرام سروش- مسئول روابطه عمومي
٨ فوريه ٢٠٠٨- ١٩ بهمن ١٣٨٦

No comments: