در پاسخ به هفته همبستگي ١٣ تا ٢٠ بهمن با دانشجويان دستگير شده

٤ نامه از مراکز مختلف کارگري در پاسخ به هفته همبستگي ١٣ تا ٢٠ بهمن با دانشجويان دستگير شده که به کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي ارسال شده است
جمعی از کارگران کارخانجات ماشین سازی و تراکتورسازی ، کارخانه سیمان صوفیان ، پالایشگاه و پتروشیمی تبر یز

با سلام
ما در محل کارمان، در در محل زندگی مان و در میان خانواده هایمان، از فراخوانتان صحبت کردیم . مبارزات دانشجویان در آذر ماه امسال ، بمانند نگینی بر تارک مبارزات مردم و کارگران خواهد درخشید . این مبارزات مظهر اراده جامعه ایران برای رسیدن به آزادی و برابری است .
ما با افتخار از این فراخوان شما حمایت میکنیم. بدون شک پیروزی از ان ماست . دور نیست که شاهد آزادی دانشجویان دربند و همه زندانیان سیاسی خواهیم بود .
2/11/86

جمعی از کارگران مجتمع های پتروشیمی : مارون ، فن آوران ، فجر ، بندر امام ، اروند ، فارابی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر

با سلامهای گرم ، دست همه خانواده ها و دانشجویان فراخوان دهنده این کارزار را میفشاریم . ما ضمن محکوم کردن، قتل ایراهیم لطف الهی، دانشجوی سنندجی، از این مبارزه ای که دعوت کرده اید، حمایت میکنیم و امیدواریم با همبستگی و اتحاد همگانی، شاهد پیروزی و در نتیجه ، آزادی همه دانشجویان و زندانیان سیاسی باشیم .
1/11/86
تعدادی از مردم شهر ماهشهر
خانواده های مبارز ، عزیزان دانشجویان زندانی
فراخوان شما را از تلویزیون ها شنیدیم و در چنین لحظات سختی که شما با ان مواجه هستنید ، تنها راه را حمایت از دعوت شما یافتیم . امیدواریم مردم به تنگ آمده جامعه ایران ، معلمین و سایر اقشار مردم نیز در این تلاش هر چه بیشتر شما را همراهی کنند تا قدمی به ازادی عزیزانمان نزدیک شویم . شنیدن خبر کشته شدن ، ابراهیم لطفی نیز دل ما را بیش تر از پیش در هم فشرد . این جنایت نیز به جواب دندان شکنی نیاز دارد و حمایت از فراخوان شما کوچکترین جواب به این بی حرمتی به مردم ایران است . در این تلاش ما را در کنار خود بدانید .
2/11/ 86
جمعی از فعالین کارگری شاغل در مجتمع های نفت و پتروشیمی در جنوب خوزستان
با سلام
خانواده ها و دانشجویان مبارز
ما بدینوسیله از فراخوان شما حمایت میکنیم . اعلام میکنیم که بازداشت دانشجویان ، عملی ضد انسانی و مغایر با حقوق اولیه هر انسانی در جوامع بشری است . دانشجویانی که خواست ازادی و برابری ، خواست حق تشکل ، حق ازادی بی قید و شرط بیان و فعالیت اجتماعی را بر پرچم های خود نگاشته و برافراشتند ، مستحق بیشترین حمایت ها هستند و ما وظیفه خودمان میدانیم که از آزادی این عزیزان حمایت کنیم . و همچنین انزجار و تنفر عمیق خودمان را از قتل فجیع ابراهیم لطف اللهی اعلام میداریم . ما خواهان آزادی بی قید و شرط همه دانشجویان و زندانیان سیاسی هستیم .
زنده باد ازادی زندانیان سیاسی
زنده باد آزادی
2/11/ 86

No comments: