اظهارات وزیر اطلاعات و پرونده دانشجویان زندانی


سرانجام فشار اعتراضات سراسری در ایران و خارج کشور، جمهوری اسلامی را مجبور به شکستن سکوت در قبال ربودن فعالین دانشجویی کرد. وزیر اطلاعات ، غلامحسين محسني ‌اژه‌اي، چهارشنبه ٩ ژانویه در باره برخورد وزارت اطلاعات به دانشجویان دستگیر شده گفته است که: "افرادی شناسایی شده اند و عوامل اصلی آن ها دستگیر شده اند و پرونده آن ها در دست بررسی است." همه مردم ایران، معنی این اظهارات "مقام امنیتی" دولت احمدی نژاد، را میدانند.
جناب وزیر!
مسئول حفظ "امینت" یکی از مخوف ترین، مخرب ترین، خرابکارترین، ضدبشری ترین و وحشی ترین حکومت های فاشیستی معاصر! کدام جرائم را شناسایی میکنید ؟ و خواب سربه نیست کردن عوامل اصلی کدام "عملیات" را میبینید؟ کسانی که ١٦ آذر، روز دانشجو را سازمان داده اند، "شناسایی" میکنید؟ جرائم شرکت در "عملیات" فریاد زدن و بلند کردن پلاکاردهای "آزادی و برابری" و "نه به جنگ" و "دانشگاه پادگان" نیست را بررسی میکنید؟
بیش از پنج هفته است که دهها جوان آزادیخواه و برابری طلب را به خاطر جرائم آزادیخواهی و برابری طلبی، در یک اعتراض کاملا مسالمت آمیز، توطئه گرانه و مخفیانه ربوده و به گروگان گرفته اند! زیر شکنجه سناریو ترور شخصیت آنها، پاپوش دوزی و "اعتراف بگیری" های تماما ساختگی را تدارک میبینید!
و جناب وزیر حکومت جنایتکاران علیه بشریت! سرکردکان ترور و آدم کشی در جهان، حکومت قاتلین و شکنجه گران، مامورین و وزرای تروریسم اسلامی، میفرمایند که:
در حال بررسی "عملیات" خرد کردن جسم و روان شریف ترین فرزندان مردم اند!
مردم! کارگران، جوانان!
زنان و مردانی که از جهنمی که این نمایندگان توحش قرون وسطایی برایتان ساخته اند، به تنگ آمده اید! سکوت جایز نیست! باید پاسخ این جناب وزیر و همه مقامات حفط امینت حکومت قاتلین را با اتحاد و اعتراض برای نجات جوانان به گروگان گرفته شده، داد.
هر سکوت، و دادن کمترین فرصت بیشتری به این جانوران در قدرت، برای نگاه داشتن شریف ترین فرزندانتان در چنگال حکومت جنایتکارشان، جایز نیست. سکوت ارتجاع را هارتر به جان همه خواهد انداخت! نباید اجازه داد بار دیگر بساط لاجوردی ها را برپا کنند! از دستاوردهایتان، حق برگزاری ١٦ آذر، حق تظاهرات، حق آزادانه بیان و عقیده، دفاع کنید! سمبل های این خواست ها در گروگان حکومت تروریستی اسلامی است! نجات آنها، نجات خود شما است! و گرفتاری آنها حمله به همه شما است!
به میدان بیائید و دانشجویان زندانی را آزاد کیند! این اولین قدم برای پاک کردن بساط زندانی سیاسی، شکنجه و اعدام در ایران است! با هم فریاد برنیم
دانشجویان زندانی فوری باید آزاد شوند
زنده باد آزادی و برابری
کمپین برای آزادی دانشجویان زندانی
١٠ ژانویه ٢٠٠٨

No comments: