سه روز بيشتر به هفته همبستگي با دانشجويان دستگير شده نمانده است٬


سه روز بیشتر به شروع هفته همبستگی با دانشجويان دربند و زندانیان سیاسی٬ هفته ١٣ تا ٢٠ بهمن (٢-٩ فوريه)، نمانده است٬ کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي بار ديگر از همه خانواده ها و همه دانشجويان ميخواهد که به فراخوان دوستان خود پاسخ مثبت دهند و با تمام قوا از اين فراخوان حمايت و پشتيباني کنند. طي ده روزي که از اين فراخوان ميگذرد٬ تا کنون فعاليتها و تلاش هاي بسياري صورت گرفته است. تعدادي از خانواده هاي دانشجويان زنداني جلو آمده و در مصاحبه هايشان با رسانه هاي مختلف کل جامعه را به حمايت از اين هفته فراخوانده اند. دانشجویان در آلمان قدم جلو گذاشته و روز اول فوریه (١٢ بهمن) شب همبستگی سازمان داده اند. کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي نيز در پاسخ به اين فراخوان در سطح جهاني بر پايي تجمعات و آکسيونهايي را در دستور گذاشته است و سازمانهاي انساندوست و آزاديخواه در سراسر جهان را به پيوستن به اين کمپين فراخوانده است. لازمست يادآور شويم که در اطلاعيه اي در ٢٧ ژانويه٬ از سوي دوستاني که تحت عنوان دانشجويان آزاديخواه و برابري طلب فعاليت دارند٬ روز ١٦ فوريه بعنوان "روز اعتراض سراسری به جمهوری اسلامی برای آزادی همه دانشجویان زندانی" اعلام شده است٬ ما ضمن حمايت از اين فراخوان و تلاشهای دیگر براي آزادي دانشجويان زنداني و زندانيان سياسي٬ این دوستان را نیز به حمايت قاطع از هفته همبستگي با دانشجويان زنداني فراميخوانيم.
بياييد تا با هم هفته ١٣ تا ٢٠ بهمن (٢-٩ فوريه)٬ هفته همبستگي با دانشجويان زنداني و زندانيان سياسي را هر چه قدرتمند تر به پيش بريم. امروز ما در مرحله حساسي از مبارزه براي آزادي دانشجويان زنداني و باز کردن درب زندانها قرار داريم.
بدون شک بدنبال يک هفته مبارزه قدرتمند در هفته همبستگي با دانشجويان زنداني٬ در موقعيت بسيار مساعدتري در تداوم این مبارزه تا آزادی تک تک این عزیزان و باز کردن در زندانها قرار خواهیم گرفت. براي آزادي تمامي دانشجويان دستگير شده و براي آزادي بدوين قيد و شرط همه زندانيان سياسي قدرتمند و متحد کنار هم باشيم.

دانشجوي زنداني آزاد بايد گردد
زندني سياسي آزاد بايد گرددا
کميته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
١٠ بهمن ١٣٨٦- ٣٠ ژانويه ٢٠٠۸
00447779898968
http://free-zendaniseyasi.blogspot.com
ني سياسي آزاد بايد گردد
١٠ بهمن- ٣٠ ژانويه ٢٠٠٨
***
انگلستان:بمناسبت هفته همبستگی با دانشجویان زندانیشب همبستگى و میزهای اطلاعاتی در لندن برگزار میشود* براى افشاى
جنايات جمهورى اسلامى* در حمايت از فراخوان خانواده های دانشجویان* برای آزادی دانشجويان و تمام زنانيان سياسىميزهاى اطلاعاتى روزهاى شنبه و یکشنبه 2 و 3 فوريهو نزديك پل هانگرفورد Soutbank دروشب همبستگى با دانشجويان و زندانيان سياسىشنبه 16 فوريه در187 Pentonville Road, London N1 9NZبرگزار میشودهمه شما مردم آزادیخواه را به شرکت در این برنامه ها فرامیخوانیم.با اعلام حمايت از و با شرکت در این برنامه ها به خواست خانواده های دانشجویان زندانی و دانشجویان دانشگاههای مختلف پاسخ دهید و صف مبارزه براى آزادى دانشجويان و تمام زندانيان سياسى را تقويت كنيد.
كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
07950924434

No comments: