نتیجه "انژیوگرافی" به عمل آمده و برخورد ناشایست یکی از ماموران زندان به محمود صالحی در بیمارستان توحید!


نتیجه آزمایشات "انژیوگرافی" به عمل آمده در بیمارستان توحید، حاکی از آن است که رگ متصل به قلب محمود صالحی مسدود میباشد.
دکتر محمد رضا خالدیان، برای رفع این مشکل تعدادی دارو را تجویز کرده و همچنین پیشنهاد کرده است که محمود صالحی باید به مدت یک هفته تحت مراقبت پزشکی قرار گیرد. بنا به درخواست این پزشک، محمود صالحی باید روز شنبه 22 دیماه دوباره به بیمارستان مراجعه کند.
پزشک معالج اظهار امیدواری کرده که داروهای تجویز شده مشکل مسدود بودن رگ متصل به قلب را رفع میکند، در غیر این صورت باید راه دیگری را در پیش گرفت. پزشک معالج اشاره نکرده است که راه دیگر رفع این مشکل چیست، اما این مشکل، حاد به نظر میرسد.
لازم به ذکر است که روز پنجشنبه 20 دیماه، محمود صالحی را علیرغم وضعیت وخیم جسمانی، مجددا از بیمارستان توحید شهر سنندج به زندان مرکزی این شهر منتقل کرده و قرار است که مراقبت یک هفته‌ای از محمود صالحی در بهداری زندان صورت پذیرد.
قبل از ترخیص محمود صالحی از بیمارستان، یکی از ماموران زندان که لباس شخصی بر تن داشته، به بهانه‌های واهی به نجیبه صالحزاده، همسر محمود صالحی حمله‌ور شده وهمچنین به اتاقی که محمود صالحی در آن بستری بوده است، مراجعه کرده و پای محمود صالحی را به تخت بیمارستان میبندد. به همین دلیل، پرستاران بیمارستان که در تلاش برای عوض کردن روپوش تخت محمود صالحی بودند نتوانستند محمود صالحی را جابجا کنند و نهایتا با ابراز نگرانی از این وضعیت، از عوض کردن روپوش تخت محمود صالحی منصرف میشوند.
نجیبه صالحزاده به این تعرض اعتراض میکند که مامور زندان وی را تهدید به بازداشت میکند.
محمود صالحی در قبال این بی‌حرمتی به خود و خانواده‌اش، تصمیم به اعتصاب غذا گرفته که با اسرار نجیبه صالحزاده و همچنین دوستانش از این کار منصرف میشود.
قابل ذکر است که، انتقال محمود صالحی و نگهداری او دربیمارستان، با تدابیر شدید امنیتی همراه بوده است.
کمیته دفاع از محمود صالحی20 دیماه 1386
kdms50@yahoo.comwww.kdmahmodsalehi.blogfa.com

No comments: